ثبت شرکت فوری

از آنجا که شرکت های ثبت شده تضمین کننده اعتبار، تعهدات و حق و حقوق افراد مرتبط با آن حوزه کاری اعم از کارمندان و یا مشتریان هستند، تبدیل کردن یک فعالیت اقتصادی پایدار و سودآور به یک شرکت ثبت شده می تواند بر ارزش و هویت شما بیافزاید و باعث افزایش هرچه بیشتر سودآوری فعالیت شما شود؛ همچنین بدلیل اینکه تهران پایتخت اقتصادی و سیاسی و… ایران است پس استقبال و تقاضا برای ثبت شرکت در تهران بیشتر از شهر های دیگر است و در این میان ثبت شرکت فوری از مواردی است که طرفداران بسیار زیادی را به این حوزه جلب کرده است.

اگر شما نیز تصمیم دارید فعالیت اقتصادی خود را با ثبت شرکت اعتبار دهید، حتما سوال هایی در رابطه با مراحل و چگونگی ثبت شرکت برایتان پیش آمده؛ خوب است بدانید، وظیفه یک راهنمای ثبت شرکت فوری از اهمیت بالایی برخوردار است و باید به طور کامل به بیان تمام جزئیات بپردازد؛ مقاله ای که هم اکنون در حال مطالعه آن هستید از بهترین راهنماهای ثبت فوری شرکت است که توسط متخصصین مجرب ثبت پایتخت برای شما متقاضیان گرامی تهیه شده است.

در حقیقت در این راهنمای ثبت شرکت فوری قرار است تا شما را با مراحل، مدارک و… ثبت یک شرکت به صورت سریع آشنا کنیم، تا شما متقاضیان ثبت شرکت، در اولین فرصت، فعالیت شرکت خود را آغاز کنید؛ تا در دنیای پر رقابت امروز، از رقیبان خود عقب نمانید.

ثبت فوری انواع شرکت

ثبت شرکت و انواع آن

شرکت در اصطلاح حقوقی، اجتماع تعدادی از افراد است که فعالیت خاصی را اعم از تجاری، فرهنگی و اجتماعی انجام می دهند؛ افراد می توانند با کنار هم قرار دادن سرمایه، تخصص و تفکر خود در جهت کسب سود و منفعت بیشتر، عقد یا قراردادی را منعقد کنند که “شرکت” نام دارد و بر اساس این قرارداد، سود حاصل از سرمایه را بین خود تقسیم نمایند.

انواع شرکت ها کدامند؟ شرکتها در هنگام ثبت به دو دسته تقسیم می‌شوند. که این دو دسته عبارتند از:

  • شرکت های مدنی

شرکت‌های مدنی دارای دو زیر مجموعه هستند:

الف) شرکتهای انتفاعی

ب) شرکتهای غیرانتفاعی

  • شرکت های تجاری

شرکت‌های تجاری از جمله شرکت‌هایی هستند که بیشترین قابلیت ثبت را خواهند داشت، و در هنگام ثبت به هشت زیرگروه تقسیم می‌شوند که عبارتند از:

  1. شرکت‌های تجاری-سهامی خاص
  2. شرکت‌های تجاری-سهامی عام
  3. شرکت‌های تجاری با مسئولیت محدود
  4. شرکت‌های تجاری نسبی
  5. شرکت‌های تجاری تضامنی
  6. شرکت‌های تجاری مختلط سهامی
  7. شرکت‌های تجاری مختلط غیرسهامی
  8. شرکت‌های تجاری تعاونی تولید و مصرف

ثبت شرکت فوری

سرعت و زمان در کسب و کارهای امروزی بسیار پر اهمیت تر از قبل شده است، چرا که با گسترش کسب و کارهای آنلاین، تبادلات اطلاعاتی بین شرکت‌ها و سازمان‌ها بسیار پر رونق شده است؛ ثبت شرکت فوری در دنیای امروز طرفداران بسیار زیادی پیدا کرده است؛ با سخت شدن شروع و راه اندازی کسب و کار، افراد به فکر تشکیل شرکت افتادند، تا بتوانند هرچه سریعتر با جمع آوری نیروی خلاقیت و توان بدنی مجموعه ای از افراد، حوزه فعالیت گسترده تر و تخصصی تری را تحت پوشش قرار دهند.

راهنمای ثبت شرکت

مزایای ثبت شرکت فوری

  • انجام فعالیت های شرکت به صورت قانونی

تمام فعالیت ها و کارهایی که می خواهیم در زمینه ی کار و تجارت انجام دهیم اگر در قالب شرکت انجام شود حالت رسمی پیدا کرده و دارای ارزش بیشتری می شود؛ در این صورت افراد و شرکت ها بیشتر تمایل دارند با شما همکاری کنند.

  • تمام اعضا نسبت به فعالیت های شرکت مسئول هستند

هنگامی که شرکتی را به ثبت میرسانیم سود و زیان و تمام فعالیت های مربوط به شرکت بر عهده ی یک شخص نیست بلکه کلیه ی اعضای شرکت مسئول آن هستند.

  • بهره مندی تمام اعضا از حقوق قانونی و حمایت قانون از آنها

زمانی که شراکت اعضا به صورت قانونی (ثبت شرکت) باشد، درصورت بروز مشکلی بین اعضا، از طریق قانون می توانند حل و فصل کنند.

  • شرکت در مناقصات و مزایده ها با ثبت شرکت

افراد به صورت شخصی نمی توانند در مزایدات و مناقصات شرکت کنند بلکه باید در قالب شرکت در این مناقصات شرکت کنند.

  • اعطای نمایندگی شرکت های بزرگ و برند ها

درصورتی که بخواهید از یکی از شرکت های معتبر نمایندگی بگیرید، و با آن شرکت همکاری نمایید، ابتدا باید شرکت خود را به ثبت برسانید؛ زیرا این نمایندگی ها با شرکتها راحتتر کار می کنند.

  • استفاده از مزایای دریافت وام و اعتبارات با ثبت شرکت

برخی از امتیازات و وام ها به اشخاص داده نمی شود و فقط در قالب شرکت می شود از این تسهیلات و امتیازات برخوردار شد.

  • مبادلات تجاری با سایر کشورها
  • هر چه قدر از تاریخ ثبت شرکت ها بگذرد به اعتبار شرکت افزوده می شود

راهنمای ثبت فوری شرکت بصورت آنلاین در ثبت پایتخت

  1. به سایت اداره کل ثبت شرکتها مراجعه و در سامانه (www.irsherkat.ssaa.ir) ثبت نام نمائید. فرم های موجود در سامانه را به دقت و با اطلاعات صحیح پر کنید.
  2. اقدام برای ثبت نام انتخابی است. در این مرحله میتوانید جهت انتخاب مناسب ترین نام برای شرکت، ۵ نام که با مشورت شرکا انتخاب کرده اید را به ترتیب اولویت وارد نمائید تا پس از بررسی، یک نام برای ثبت شرکت انتخاب شود.
  3. در این مرحله اطلاعات مربوط به تاریخچه شرکت (مدت و موضوع فعالیت) و همچنین نشانی شرکتتان را وارد کنید.
  4. پس از ثبت نشانی، سمت و نام شرکا و سهام هر یک از آن‌ها را درج کنید. همچنین اگر شرکت شعبه‌ای دارد باید مشخصات آن معرفی گردد.
  5. در صورت تایید تمام اطلاعات داده شده در مراحل قبل، باید اساسنامه و شرکتنامه را در سایت بارگذاری کنید.
  6. پیش فرض‌های اساس نامه و شرکت نامه را کامل کرده و سپس تصویر برابر اصل شده آن‌ها را در سایت بارگذاری نمائید.
  7. بعد از انجام این مراحل اندکی صبر می‌کنید تا اداره ثبت شرکت‌ها پس از بررسی اطلاعات، از شما بخواهد مدارک را برای آن‌ها ارسال کنید.
  8. اگر تمام 7 مرحله بالایی را به درستی انجام داده باشید و شماره ثبت شرکت فوری را دریافت کرده اید، اکنون به آخرین قدم برای ثبت شرکت خود رسیده اید. پس از دریافت شماره ثبت شرکت، شما باید یک آگهی ثبت شرکت فوری در روزنامه رسمی چاپ نمائید. توجه کنید که آگهی چاپ شده باید حاوی اطلاعاتی مانند نام شرکت، نوع و مدت زمان فعالیت باشد.
“مهم”

اکثر افرادی که قصد ثبت شرکت فوری را دارند، در اواسط این مسیر، به علت پیچیده بودن، دست از کار می‌کشند؛ اما ثبت شرکت آنلاین یکی از مسائل ثبتی است که برای یک متخصص امور ثبتی کار ساده ایست؛ در این مسیر، ثبت پایتخت همواره با مشاوره رایگان تلفنی کنار شماست.

ثبت شرکت پایتخت یکی از بهترین موسسه های حقوقی در تهران است که در کوتاهترین مدت زمان و با کمترین هزینه با همکاری کارشناسان و و کلای با تجربه همراه با دیگر خدمات ثبتی مانند ثبت برند، کارت بازرگانی، ثبت تغییرات شرکت و … درخدمت شما عزیزان است.

 

بهترین ثبت شرکت در تهران کدام است؟

با جرات میتوان گفت موسسه ثبت پایتخت با چندین سال سابقه در ارائه خدمات ثبت شرکت در تهران یکی از بهترین ها است.

آیا هزینه ثبت شرکت در تهران گران تر است؟

خیر، با توجه به پرداختی های لازم برای ثبت شرکت که در تمام شهر ها یکسان هستند ثبت شرکت در تهران نیز شامل همان موارد می شود و تفوات هزینه ای ندارد.

 

همین حالا تماس بگیرید!

دفتر مرکزی : 88742720 – 88174757

شعبه غرب : 46042483

5/5 - (2 امتیاز)
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.